Kommentarer

Klik på overskriften for at kommentere
Hvis du kan lide hvad du læser så 'del' og giv +1 så andre også bliver opmærksom på bloggen

onsdag den 29. maj 2013

Better Place erklæret konkurs

OK. Det er ikke "afbrydende nyheder" længere, men jeg vil nu alligevel kommentere konkursen af Better Place. Jeg forsøgte mig jo med deres ide et par dage. Det kan du læse om tidligere på bloggen. Jeg elskede at køre i el-bil. Men konceptet med at skifte batteri for hver 120km, kom jeg aldrig til at tro på. Heller ikke ideen om, at man skulle betale et fast beløb hver måned tiltalte mig. Jeg vil helst betale for mit forbrug og ikke andres og kunne spare, når det bliver nødvendigt. Selve batteriudskiftningen gik faktisk ganske nemt, - men jeg ser nu frem til en opladning på 5 min. og en rækkevidde på 500km. Det kommer! Det er jeg (næsten) sikker på.

Til efteråret kommer flere bilmærker med deres bud på en el-bil. Det glæder jeg mig til at se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar